کد نوار پیشرفت گرد

سلام خدمت دوستان کدنویس ، مطلبی رو برای شما آماده کردم با عنوان کد نوار پیشرفت گرد یا همان کد progress bar که با استفاده از اون میتونید درصد پیشرفتتون رو روی هر چیزی نمایش بدهید.

کد نوار پیشرفت گرد یا کد progress bar فقط برای فریم ورک بوت استرپ طراحی شده و در صورتی که سایت یا وبلاگ شما با این فریم ورک طراحی شده باشه میتوانید از کد نوار پیشرفت گرد استفاده کنید.

اگر با بوت استرپ کار کرده باشید و کامپوننت‌های پیش فرض اون رو دیده باشید متوجه نوار پیشرفت ساده و یکسان اون شدید و میدونید که یک خط صاف هستش!

اما در این کد من سعی کردم چیزی رو طراحی کنم که متفاوت با هر کد نوار پیشرفتی که دیدید باشه ، کد نوار پیشرفت گرد به صورت دایره‌ای هستش که تمام ویژگی‌های یک نوار پیشرفت خوب را دارد.

برای دریافت کد و مشاهده پیش نمایش به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : کد نوار پیشرفت گرد

معرفی ۶ افزونه وردپرس سئو

سلام به دوستانی که به دنبال افزونه وردپرس سئو میگردن و نمیدونن که چی رو انتخاب کنن و به دنبال بهترین افزونه وردپرس سئو میگردن تا ازش استفاده کنن و جواب بگیرن!

در وردپرس افزونه‌های زیادی وجود داره که افزونه‌های سئو هم جزو اونا حساب میشن و چند کمپانی یا حتی نفر اومدن و افزونه وردپرس سئو از قوی تا ضعیف رو به ما ارائه کردن که الان به معرفی و بررسی اونا میپردازیم تا انتخاب بر اساس نیازمون داشته باشیم.

دقت کنید حتما افزونه وردپرس سئو نباید یک افزونه حرفه‌ای و پولی و پر امکانات باشه! بعضی وقتا میشه با ی افزونه رایگان سایتتون رو بهینه کنید و جواب خیلی بهتری نسبت به افزونه وردپرس سئو پیچیده و با امکانات زیاد بگیرید.

در این مطلب سعی میکنم هم افزونه وردپرس رو بهتون معرفی کنم و هم تجربه شخصیم رو بهتون بگم

با کمک افزونه وردپرس سئو خوب ، میتونید ترافیک ورودی به سایتتون رو افزایش بدید و یک سایت بهینه از تمامی نظرات داشته باشید که اگر کمی کار کرد با این افزونه‌ها را بلد باشید به نتیجه مطلوبی میرسید.

برای مشاهده کامل مطلب به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : معرفی ۶ افزونه وردپرس سئو

آموزش آپدیت قالب و افزونه های پرمیوم

سلام به همراهان و دوستان کدنویس ، حتما براتون سوال پیش اومده که چطور قالب وردپرس و افزونه وردپرس رو از سایت ما دانلود کنید و اون رو بروزرسانی یا آپدیت کنید!در این مطلب به شما آموزش آپدیت قالب و افزونه پرمیوم یا همان افزونه‌های پولی رو میدم تا مشکلی از ابن بابت نداشته باشیم!

اگه تا الان با سایت کدنویس کار کرده باشید میدونید که قالب وردپرس و افزونه وردپرس پرمیوم در سایت ما قرار میگیره که شما میتوانید هر چند وقت یک بار با مراجعه به کدنویس آپدیت اون افزونه یا قالب رو هم دریافت کنید.

اما روش بروزرسانی این نوع قالب و افزونه شبیه روش‌های معمولی نیست که شما دکمه بروزرسانی رو بزنید و منتظر بشید و قالب و افزونه مورد نظر شما آپدیت بشه!البته اگر لایسنس محصولتون رو بخرید میتونید آپدیت‌هارو به همین روشی که گفتم دریافت کنید

برای خواندن مطلب و مشاهده آموزش به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : کدنویس

افزونه وردپرس Visual Composer ورژن ۵٫۳

سلام دوباره به دوستان کدنویس ، مطلبی درباره افزونه وردپرس visual composer یا افزونه ویژوال کامپوزر برای شما عزیزان آماده شده افزونه وردپرس پرطرفداری که درخواست‌هایی زیادی برای قرار دادن بروزرسانی‌هاش از بنده کردن.

افزونه وردپرس visual composer یکی از قدرتمندترین افزونه صفحه ساز وردپرس و همچنین میشه گفت یک صفحه ساز کـــامل در تمام سیستم‌ها هستش که علاوه بر امکانات زیاد خود افزونه ویژوال کامپوزر ، افزونه‌هایی برای گسترش خود این افزونه نوشته شده.

افزونه وردپرس visual composer یکی از محبوبترین‌ها در مارکت CodeCanyon هستش که با قیمت ۳۴ دلار معادل ۱۳۶ هزار تومان + ۱۲ دلار برای ۱ سال پشتیبانی که جمعا معادل ۱۸۴ هزارتومان!! میشود تا الان موفق به فروش ۳۲۲ هزار عدد از این افزونه وردپرس شده و حدود ۱۷ هزار نظر در صفحه رسمیش دریافت کرده و خریداران امتیاز ۴.۶۸ از ۵ رو به این افزونه داده اند.

و اما در مارکت‌های ایرانی این افزونه با قیمت ۳۰ هزار تومان + ۱۲ هزار تومان برای ۶ ماه پشتیبانی جمعا ۴۲ هزار تومان به فروش میرسد که تا امروز حدود ۳۰۰ عدد از افزونه ویژوال کامپوزر به فروش رفته و امتیاز متوسط ۳.۱ از ۵ رو از خریدارانش دریافت کرده!

برای دانلود افزونه ویژوال کامپوزر به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : افزونه وردپرس visual composer

قالب وردپرس Publisher ورژن ۱٫۹٫۳ – قالب پابلیشر – قالب ناشر


سلام به طرفداران پر و پا قرص وردپرس ، در این مطلب قالب وردپرس publisher که جزو قالب‌های محبوب وردپرس در مارکت‌های ایرانی و خارجی هست.

قالب وردپرس publisher در موضوعات مجله خبری ، بلاگ طراحی شده و برای بیشتر سایت‌ها میشه استفاده کرد ، از قابلیت‌های اون میشه به سیستم اختصاصی امتیازدهی ، سیستم تبلیغات ، پشتیبانی از ای ام پی ، راستچین شده و … اشاره کرد.

این قالب محبوب در مارکت‌های ایرانی با قیمت ۸۹ هزارتومان + ۳۶ هزارتومان برای ۶ ماه پشتیبانی بیشتر!!! به فروش میرسد و تعداد ۲۸ خرید رو داشته

و اما در مارکت‌های خارجی این قالب در حال تخفیف با قیمت ۳۹ دلار معادل ۱۵۹ هزارتومان به فروش میرسد که تا الان موفق به فروش ۴۸۸۸ عدد از این قالب شدند که حدود ۱۲۱۳ نظر در مورد قالب ثبت شده و امتیاز ۴٫۸۲ از ۵ رو از خریداران دریافت کرده

برای دانلود قالب و مشاهده پیش نمایش و توضیحات تکمیلی به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : قالب وردپرس Publisher