نرم افزار طراحی بنر Google Web Designer

سلامی گرم خدمت طراحان وب و دوستان کدنویس ، در این مطلب میخوام با نرم افزار طراحی بنر Google Web Designer آشناتون کنم که به تازگی نسخه بتا این نرم افزار انتشار پیدا کرده و برخلاف استقبال کمی که ازش شده برنامه فوق‌العاده کاربردی هستش!

حتما به بنرهای تبلیغاتی در انواع سایزها در اینترنت دقت کردید!بعضا بنرها سبک و با حجم کم و بعضی وقت‌ها هم این بنرها با حجم زیاد رو به رو میشن که سرعت بارگذاری سایت مربوطه رو کند میکنند ، حتی اگه شما تبلیغی از تخفیفاتتون یا قسمتی از سایت رو بخواید بزارید باید یک بنر تبلیغاتی با فرمت Jpeg یا Pngg و یا مثل اکثر بنرهای متحرک با فرمت Giff باید داشته باشید!

این بنر ها بعضا سنگین و یا ظاهر مناسبی ندارند و همه این ها به کنار بنری که قرار میدید واکنشگرا نیست و در موبایل و تبلیت ظاهر سایت شما رو خراب میکنه!

شما با نرم افزار طراحی بنر Google Web Designer میتونید بنرهای متعددی ایجاد کنید و این نرم افزار طراحی بنر این بنر رو به صورت Html55 به شما تحویل میده!بعله درست دیدید!با کمک این نرم افزار میشه بنرهای متحرک با فرمت Html5 طراحی کرد...

برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود نرم افزار به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : نرم افزار طراحی بنر

اسکریپت آنالیز سئو Pro Rank ( پرو رنک )

سلام بر کاربران و همراهان سایت کدنویس ، در این مطلب میخوام با اسکریپت آنالیز سئو Pro Rank آشناتون کنم،اسکریپتی که بســــــــیار حرفه‌ای هستش و بین اسکریپت‌های رقیب و هم موضوعش حرف اول رو میزنه!

شما با نصب این اسکریپت و راه‌اندازیش میتونید به کاربرهای اینترنتی و مدیران سایت کمک به ویژه‌ای انجام بدید ، چون که اون‌ها میتونند با کمک راهنمایی‌های اسکریپت آنالیز سئو Pro Rank وبسایتشون رو آنالیز و سپس بهینه سازی  کنند.

نمیشه گفت با کمک اسکریپت آنالیز سئو Pro Rank میتونید ۱۰۰ در ۱۰۰ سایت رو آنالیز و سئوی کامل کنید چون مبحث  سئو خیلی بزرگ و پیچیده هستش ولی استفاده ازش خالی  از لطف نیست و یک آمار کلــی و کامل از اون سایت به شما میده به علاوه نکاتی برای بهینه کردن بیشتر سایت!

برای خواندن ادامه مطلب و مشاهده پیش نمایش و دانلود اسکریپت به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : اسکریپت آنالیز سئو Pro Rank

وکتور گیتار بیس حرفه ای ( فایل eps )

سلام دوباره خدمت گرافیستان و همراهان سایت کدنویس ، ایندفعه برای گرافیک دوستان وکتور گیتار بیس حرفه‌ای با  طراحی خلاقانه رو اوردم که طراحان پوستر ، بیلبورد و بنر و …  میتونن از اون توی طراحی‌هاشون استفاده کنن!

خب همونطور که میدونین یکی از مزیت‌های وکتور اینه که وقتی اندازه اون رو تغییر میدی ( چه کوچیک و یا بزرگ! ) حتی ذره‌ای افت کیفیت رو نمیبینید ، و شما از فایل‌های وکتور میتونید در طراحی های کوچک مثل کارت ویزیت و یا  طراحی‌های بزرگـــــ مثل بیلبوردهای شهری استفاده کنید!

وکتور گیتار بیس کاملا لایه باز بوده و شما به تک تک اجزای این عکس دسترسی دارید ، یعنی میتونید هر قسمتی رو  که میخواید زیاد و یا کم کنید!

در این وکتور از رنگ آبی و طراحی بلوری ( اجزای وکتور گیتار بیس شبیه به بلور و شیشه هستش ) استفاده شده و  نقاطی هم در این عکس میبینید که نورانی شده که جلوه جالبی به  عکس داده...

برای مشاهده و خواندن ادامه مطلب و دانلود وکتور گیتار به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : وکتور گیتار بیس

کد منو انیمیشنی رنگی

با سلام خدمت کاربران و وبمستران عزیز کدنویس ، در این مقاله با کد منو انیمیشنی رنگی که در دسته کد و ابزار قرار  داره در خدمتتون هستیم تا اون رو به شما معرفی کنیم!

کد منو انیمیشنی رنگی یکی از زیباترین و جالب‌ترین کدهای منویی هست که من دیدم چون هم ظاهر جالب و کاربر  پسندی داره و هم با افکت و انیمیشنی که روی این منو به کار رفته  اون رو خیلی منحصر به فرد کرده!

کد منو رنگی

این منو بیشتر در سایت‌های تفریحی و پرتال‌های جامع به کار میرود ( البته در خیلی از سایت‌ها هم میشه استفاده کرد ) و برای اینکه کاربران سایت شما کمی با این منو سرگرم بشن گزینه خوبی هستش!

کد منو انیمیشنی رنگی بیشتر Js در اون به کار رفته و استایل کوتاهی داره بنابراین نگران پرحجم بودن و کاهش سرعت  بارگذاریتون نباشید چون این منو بسیار حرفه‌ای هستش و  در حالی که ظاهر و طراحی کاربر پسندی داره کدهای اون به صورت حرفه‌ای نوشته شده است!

برای مشاهده پیش نمایش و دریافت کد منو به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : کد منو انیمیشنی رنگی

آموزش ایجاد افکت پراکندگی در ۱۴ موضوع


سلام خدمت کاربران و گرافیستان عزیز سایت کدنویس ، با آموزشی ویژه و فوق‌العاده حرفه‌ای در خدمت شما هستیم ، موضوع این مطلب آموزش ایجاد افکت پراکندگی هستش که به صورت کاملا حرفه‌ای ، آسان و همراه با فایل‌های مورد  نیاز برای شما آماده شده

آموزش ایجاد افکت پراکندگی از سری آموزش‌های سایت معروف و پرطرفدار ویدیو هایو هستش که به قیمت ۲۲ دلار معادل حدود ۹۰ هزار تومن به فروش میرسه و مثل همیشه در کدنویس به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیره!

برای دانلود آموزش بعلاوه فایل‌های مورد نیاز و مشاهده پیش نمایش افکت‌ها به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : آموزش ایجاد افکت پراکندگی