اسکریپت کسب درآمد از لینک کوتاه Adlinkfly

سلامی دوباره خدمت دوستان و همراهان سایت کدنویس ، با معرفی یک اسکریپت کسب درآمد از لینک کوتاه Adlinkfly در خدمتتون هستیم تا شما رو با یکی از بهترین اسکریپت‌ها در این زمینه آشنا کنیم!

حتما سایت‌های کسب درآمد از لینک کوتاه رو دیدید ، مثل سایت opizo و یا adf.ly و… که به کاربران خودشون اجازه  میدن که از طریق کوتاه کردن لینک‌های خودشون کسب درآمد کنن و  سود خودشون رو در پنلی نگه دارن!

اسکریپت کسب درآمد از لینک کوتاه Adlinkfly یکی از معروفترین اسکریپت‌ها در این زمینه هستش که در سایتCodecanyon به قیمت حدود ۴۰۰ دلار فروخته میشه!در مارکت‌های ایرانی نمیدوم موجوده یا نه!اما ایندفعه سایتکدنویس مفتخره که این اسکریپت کامل و حرفه‌ای رو در خدمتتون بزاره!

برای مشاهده پیش نمایش ، خواندن توضیحات و دانلود اسکریپت به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : اسکریپت کسب درآمد از لینک کوتاه Adlinkfly

لایه باز پوستر ایکس باکس ۳۶۰

با سلام خدمت دوستان و گرافیستان ( گیم باز ) سایت کدنویس ، امروز در این مطلب میخوام لایه باز پوستر ایکس باکس ۳۶۰ که خیلی هم حرفه‌ای و دقیق هست رو براتون قرار بدم!

لایه باز پوستر ایکس باکس ۳۶۰ رو همونطور که در عکس مطلب میبینید بسیار حرفه‌ای در آوردن و کاملا مشابه یک کنسول ایکس باکس ۳۶۰ هستش!البته من عکس واضح تری رو همین پایین براتون قرار دادم!

خب بزارید یک چیز مهم رو درباره لایه باز پوستر ایکس باکس ۳۶۰ بهتون بگم ، این لایه باز مثل لایه بازهای مشابه موجود در اینترنت نیست که عکس رو درون فایل Psdd قرار بدن و بگن این لایه بازه!!!

برای مشاهده ادامه مطلب و دانلود لایه باز به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : لایه باز پوستر ایکس باکس ۳۶۰

کد تبلیغات متنی سبز ( شماره یک )

سلام خدمت وبمستران و کاربران سایت کدنویس ، امروز با یک مطلب از کد و ابزار به اسم کد تبلیغات متنی سبزمیخوایم یک کد زیبا ساز وبلاگ و سایت بهتون معرفی کنیم تا با استفاده از اون ظاهر سایتتون رو زیبا کنید!

کد تبلیغات متنی سبز که توسط خودمون کدنویسی شده و در اون از رنگ متریال دیزاین استفاده شده بهترین کد تبلیغات متنی برای سایت‌های با قالب سبز و یا سایت‌های اندروید هستش!

شما میتونید از کد تبلیغات متنی سبز در ابزارک هم استفاده کنید و اون رو در ابزارک‌هاتون قرار بدید تا به نمایش در  بیاد و تبلیغاتتون رو به صورت زیبا گسترش بدید!

این کد تبلیغات متنی طوری طراحی شده که اگر قالب شما ریسپانسیو باشه به صورت خودکار با قالبتون ست میشه و  شما هیچ مشکلی بابته واکنشگرا کردن این کد ندارید.

تبلیغات متنی

کد تبلیغات متنی سبز همونطور که از اسمش معلومه فقط به رنگ سبز طراحی شده و شما در صورتی که برای رنگ  دیگه‌ای این تبلیغات متنی رو میخواستید میتونید در قسمت نظرات همین مطلب رنگ مورد نظرتون یا کد رنگ مورد نظرتون و یا آدرس سایتتون رو بدید تا ما با رنگ قالب شما یک کد تبلیغات متنی به شما تحویل بدیم.

پس اصلا نگران نباشید ما کاملا رایگان و در اسرع وقت این خدمات رو به شما اراپه میدیم و شما میتونید در کمترین زمان به خواسته خودتون برسید.

برای مشاهده پیش نمایش و کد و یا درخواست رنگ موردنظرتون به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : کد تبلیغات متنی سبز ( شماره یک )

دانلود ویدیو از یوتیوب بدون نرم افزار

با سلام خدمت کاربران و دوستان سایت کدنویس ، در این مطلب میخوام آموزش دانلود ویدیو از یوتیوب بدون نرم افزار رو براتون انتشار بدم تا یاد بگیرید چطور بدون دردسر از یوتیوب ویدیو خودتون رو دانلود کنید.

یوتیوب یکی از بزرگترین سایت‌های انتشار و اشتراک ویدیو در جهان هستش که شما در این سایت میتونید به روزترین  و پربازدیدترین ویدیوهای دنیا رو ببینید و ی جورایی مرجع ویدیو در  اینترنت هستش!

البته این سایت به دلیل ویدیوهای غیر اخلاقی که پخش میکنه از سمت سازمان فیلترینگ فیلتر شده و قابل دسترسی نیست اما خب تمامی ویدیوهای این سایت بد و غیر اخلاقی نیست و کلیپ‌های بسیار آموزنده و جالب هم داره....

برای خواندن ادامه مطلب و مشاهده ویدیو آموزش به سایت منبع مراجعه کنید...

منبع : دانلود ویدیو از یوتیوب بدون نرم افزار

قالب وبلاگ عاشقانه اسنو لاو

سلام به کاربران و وبمستران وبلاگ نویس سایت کدنویس ، امروز با قالب وبلاگ عاشقانه اسنو لاو در خدمت وبلاگ نویسان عزیز هستیم تا قالب وبلاگ عاشقانه زیبایی رو براشون قرار بدیم.

این قالب به سبک فلت طراحی و کدنویسی شده و قالب نسبتا خوبی از نظر ظاهری هستش!این قالب رو بنده خیلی  وقت پیش کد کردم و وقتی توی گنجینه قالب‌ها چشم بهش افتاد به فکر افتادم تا  براتون قرار بدم.

قالب وبلاگ عاشقانه اسنو لاو برای ۴ وبلاگدهی محبوب بلاگفا ، میهن بلاگ ، پرشین بلاگ و رزبلاگ طراحی و آماده استفاده شده که در این مطلب هر چهارتاشو قرار میدم تا مخاطب هر وبلاگدهی قالب خودش رو استفاده کنه!

قالب وبلاگ عاشقانه

قالب وبلاگ عاشقانه اسنو لاو هم مثل قالب‌ وبلاگ‌ های دیگه یک سری تنظیمات و کارهای دستی داره که باید به اونا توجه کنید و انجام بدید چرا که قالب با ظاهر بهتری نشون داده بشه!

برای خواندن ادامه مطلب و دانلود و مشاهده پیش نمایش قالب به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : قالب وبلاگ عاشقانه اسنو لاو