افزونه وردپرس gravity forms

سلامی دوباره بعد از مدتی طولانی به کاربران وردپرسی کدنویس ، در این مطلب میخواهیم یکی از بهترین افزونه‌های فرم ساز وردپرس ، افزونه وردپرس gravity forms ( افزونه وردپرس گراویتی فرم ) رو به شما معرفی و برای شما قرار بدهیم.

مطمئنا اگر قبلا به دنبال یک فرم ساز کامل ، قوی و پر امکانات گشته باشید اسم افزونه وردپرس گراویتی فرم رو شنیدید و شاید کمی درباره اون خوانده باشید

اما در این مطلب میخواهیم به معرفی کامل افزونه وردپرس gravity forms بپردازیم و پس از اون آموزش فارسی کردن و برای اتصال درگاه و … رو به شما بدهیم

افزونه وردپرس گراویتی فرم
افزونه وردپرس گراویتی فرم

افزونه وردپرس گراویتی فرم در سایت خود Gravity Forms به فروش میرسد و دارای سه نوع لایسنس برای خریداران خود هستش!

اولین پلن به قیمت ۵۹ دلار معادل ۳۰۰ هزار تومان تنها برای یک سایت هستش و همچنین فقط ۹ افزونه جانبی همراه آن به خریدار داده میشود!

دومین پلن افزونه وردپرس gravity forms با قیمت ۱۵۹ دلار که معادل ۸۰۰ هزارتومان که اون رو فقط برای ۳ سایت میتوانید استفاده کنید ، همچنین همراه افزونه وردپرس گراویتی فرم ۲۶ افزونه جانبی و همراه داده میشود.

و آخرین پلن که بهترین پلن افزونه وردپرس gravity forms هستش ، قیمت ۲۵۹ دلار معادل ۱ میلیون و ۳۰۰ هزارتومان دارد و میتوانید برای بینهایت سایت اون رو استفاده کنید و ۳۸ افزونه جانبی همراه با افزونه وردپرس اصلی به خریداران داده میشود.

برای دانلود افزونه وردپرس gravity forms به سایت منبع مراجعه کنید

منبع : افزونه وردپرس گراویتی فرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.